--

Tack för igår! Har verkligen saknat att umgås med dig, vännen <3

plugg plugg plugg, jag typ orkar inte. meeen, det löser sig nåt annat år.
vill ni veta nåt intressant? - om jag inte blir sjuk den här veckan (som jag blev sist jag hade sånna här möjligheter) så kommer jag att träna runt 7.5 timmar denna vecka, förutsatt att det inte blir match i helgen, då blir det ytterligare lite till! ååh, jag älskar träning! och om jag bara äter lite mindre också så lär ju resultatet bli att jag går ner i vikt - vore ju faktiskt inte så fel... bara att jag älskar mat (a)

ja ja, nu sitter jag och tittar på power of ten och söta johannes åkte precis ut. jag borde verkligen verkligen plugga. har maB prov på tisdag men jag fattar ju ändå ingenting. jävla skit. jag som var bra på matte förut.
meeeen, jag får glädja mig åt att historian går riktigt jävla apbra! :D

och gott folk! håll er borta från gatorna imorgon.
för er som har missat det så möter huliganerna huliganer på råsunda!

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0