baaaskeeet!

sitter och tittar på telge - solna, slutspel för damerna. såg telge - 08 i frysen förre veckan. lite kul att dom är på teve nu faktiskt. anyway, det är förjävla kul att kolla på basket. och imorrn äre träning! :))
ska jag var ärlig så tittar jag på anna pihl också, det är rätt spännande och bra idag faktiskt. även fast jag byter kanal hela tiden XD så jävla lyckat att perioden tar slut samtidigt som det är paus i anna pihl^^ men men..

matteprov imorrn. dans också. jag kommer dö. orka pardans, orka matteprov. efter anna pihl blir det plugg till tio då prison break börjar, sen efter det får vi väl se hur det går.

anyway, nu börjar anna pihl igen så à bientôt  , eller nåt.
btw, in the end I started med typ brinck och nån är soundtracket - GRYMT bra.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0