haha, bara för att

lollo påminde precis mig om en helt jävla skitkul grej.
nämligen så här, i lördags så var vi hemma hos sara och hade filmkväll.
Jag och lollo som då inte hade träffats på en och en halv vecka hade givetvis en massa att dela med oss av. Jag började med att berätta hur hela min lovvecka hade varit och ah, ett tag trodde jag inte att jag skulle sluta babbla. anyway, det blev lollos tur och hon började med hennes fredagkväll (hon kom förövrigt inte till resten av veckan innan hon räddade sig själv genom att gå till bussen och möta johanna+folk).
Ja hon hade i alla fall varit på fest där hon strulat med två personer utan namn. Den ena personen känner en person som vi känner. och om någon känner den här personen så kan man ju inte strula med den, det är helt jävla insane. men kloklollo gjorde såklart det ändå.

idag så spred jag ordet vidare till jenny och marja, sen så visade jag jenny vem det var. på tunnelbanan till skärholmen (där vi skulle på teater) så talade jag om det för lollo, som givetvis började garva, drog upp sjalen för ansiktet och skämdes som en jävla tomat. roligt värre.
Eftersom att varken jag eller lollo tänker oss för särskilt mycket emellan åt så hade jag glömt att hela klassen satt bakom oss på tunnelbanan och öhr, ett antal för många hade lyssnat på vårat lilla samtal bl.a. han som kände den här randomsnubben utan namn. han la sig givetvis i (det gör han alltid) och så skämdes lollo ännu mer. jag som tidigare på dagen hade kommenterat att hon börjar blekna från thailand blev till min förvåning brun, inte röd - alltså när hon skämdes! fan, du borde alltid skämmas bruden ;) förresten är det jävligt kul att se dig så.

och ah, han den där säger till lollo att hon inte ska dricka så mycket, och klokanna lägger kommentaren "det värsta var ju att hon inte hade druckit så mycket". ja jag vet, jag är rätt snäll (a)
men ja, det var dagens roligaste moment för mig som höll på att dö av skratt. något värre för lou kan jag tänka mig...
men keep up the good work, girl så unviker vi sånna här tillfällen i framtiden!
puss på dig ;)

a.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, de där situationen va fan inte kul när ja väl va med om den. Men såhär i efterhand när jag läser ditt inlägg så är hela situationen komisk :P

2008-04-01 @ 21:58:08
Postat av: annaa

hahahhaha, du är så jävla rolig. du kan typ lida hur mkt som helst, ändå asgarvar du. seriöst, du och ditt leende. we love you, little miss sunshine ;)

2008-04-01 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0