hej helg

det sägs att man drömmer om det sista man tänker på innan man somnar.
jag tror det stämmer.

Jag tänker alldeles för mycket. sen drömmer jag. sen tänker jag ännu mer.
jag håller helt enkelt på att bli galen.
jag får inte lust att göra nåt, för tankarna bara snurrar runt i huvudet.
och vart jag än vänder mig så påminner allt om allt, ni vet?

i alla fall så sitter jag nu här och tänker för mycket igen,
så istället ska jag gå och duscha och fixa mig inför kvällen (ja jag är tidigt ute ibland).
vi ska vara hos hanna och typ umgås, singstara och så tror jag.
och det blir nog bra.

just nu vill jag bara gå upp i rök. det skulle vara så himla skönt.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0