helvetes jävla äckeldag & en massa jävla tankar.

Dagen har sugit. Helt klart. Jag har fått mitt värsta anfall nånsin på gymnasiet och jag har velat slå sönder en hel hög med saker.  hjärnan har gått på tomvarv och jag nog aldrig längtat efter att bara komma hem och koppla av som idag. sista två timmarna var det retorik och idag höll vi argumenterande tal. nog om det.

de senaste veckorna har jag fått en hel hög med brev och broschyrer och mönstring och lumpen av pliktverket. Senast idag fick jag ett brev om att göra en lämplighetsundersökning. Jag vill verkligen mönstra, just nu är jag så jävla taggad på det! vet ju dock inte om jag kommer klara lämplighetsundersökningen för det första, sen är jag väl medveten om att min fysik inte räcker till, dock så får jag mönstra tidigast om typ ett år och en hel del hinner hända tills dess såklart.

jag funderar starkt på att inte gå till skolan imorgon, jag vill bara gräva ner mig just nu.

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0