inte nog med att gårdagens började med en försovning..

.. nej givetvis gjorde denna också det.
det är nämligen så att de få ggrna jag försover mig, så tror min kropp att det är så det fungerar, så då händer det flera ggr på samma vecka. väldigt illa ,jag är fullt medveten.

framme vid skolan så var pardansen i full gång! jag fick hoppa in mitt i alltihop och vara kille i en bugg med en tjej som förövrigt kunde dansa. dansade även bugg med anna. ja sen så blev det salsa där jag dansade med nån snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på och sen med ashkan. det gick snäppet bättre än buggen - för det var jag totalt värdelös på. jaja, taktkänsla har jag i alla fall.
det blev väl inte direkt träning, sen så var jag ju sen. meeen, en och en halv timma, jao.

matteprovet gick åt helvete, nog pratat om det. jag ska också börja gå på stödmatten så jag klarar nationella. och har jag tur kanske jag lyckas fiffla åt mig ett vg - vem vet? ;D hahaha. inga förväntningar nu anna, förfan.

dagen avslutades med 93 träning. gött.
sen blev det kväll med dubbelavsnitt av desperate housewives <3.
imorrn är jag ledig - glädjestuds.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0