snälla blogg, sluta lagga?!

ryck på bloggen.
jag har haft massa att skriva i flera dagar. har sparat det nån annan stans under tiden. men det orkar jag inte lägga upp nu.

anyway, mitt horoskop igår var lite speciellt.. (ja det är från pa^^ )
I vissa länder kan man inte sitta ner på toan - så passa på att sitta ner så ofta du kan! Alla har det inte lika bra som vi! Idag är hälsan långt ifrån på topp, kanske vore det bäst om du bäddar ner dig och dricker lite varmt te. Din aktieportfölj har aldrig stått såhär lågt. Du känner dig sugen på att träffa den där speciella personen du snackat med här.
men jag orkar inte ens kommentera det.

blööö. den här dagen har varit jättejobbig och inte en jävel har dragit ett aprilskämt. torrt.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0