välkommen ut i värmen!

jag hatar vardagar, men ack så trevligt med jenny.
hon är en helt underbar filur.

sömnbrist, en massa känslor och en utmattande värme. hej vår!
jo, det är ju faktiskt rätt vårigt ute nu. och det är mysigt.
men när man inte har en jacka som passar vädret (delvis för att vädret/temperaturen växlar under hela jävla dan och delvis för att jag alltid har problem med jackor) så blir det lite dövarmt emellanåt.
i alla fall, solen är mysig och jag vill ha knoppar på träden. helst nu. ingen mer snö, tack.

ikväll är det träning, ska bli skönt att träna. förra veckan blev det lite sisådär med träningen och igår blev det ingen alls. och eftersom att jag är så trött så kommer jag antaligen vakna piggare imorrn - och det ser jag verkligen fram emot. plus att jag börjar klockan tio istället för kvart över åtta imorgon!!! ni förstår, biggan är sjuk. för första gången sen jag började ettan. mirakel, jättebra, helt underbart!
med andra ord, sovmorgon, ingen franska. dessutom har jag ingen retorik imorrn! hallå, typ bästa dagen nånsin om man jämför med alla andra torsdagar! sen är det fredag som förövrigt blir något jobbigare då det är naturkunskapsprov, men what the hell - sen är det helg!! :D the ringkväll på lördag, vart nu det blir, och sen match på söndag - nu jävlar ska vi slå skuru! tredje gången gillt! haha.

so long suckers, jag är trött.

a.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha "biggan"

2008-04-14 @ 18:39:11
Postat av: annaa

eh det är ju för fan du som fått mig att säga så ;)

2008-04-14 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0