åh, jag känner att jag är så negativ så inte ens jag själv skulle läsa min blogg

Men faktum är att inget har varit riktigt som det ska, på lite länge nu.

Klockan slår strax ett och jag borde verkligen sova.
Antingen så ska jag träna from. kl nio alternativt så ska jag jobba klockan tolv,
either way så är sömn ett starkt tips för de som vill överleva.
Jag måste hur som helst upp runt halv åtta för att ringa till älskade McD och försöka övertala dem till att jag kan börja jobba vid fyra,
förlåt malin för att jag hör av mig i sista stund, verkligen.
Och dumma donken för att NI "hör av er" i sista stund (jag frågade?!)
Aja, det är väl så det funkar.

Vad har ni gjort idag?
Ja, jag vill ha svar från ALLA som tittar in! :)

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0