att vara eller inte vara, det är frågan.

Jag hade tänkt gå upp tidigt imorn för att jogga innan skolan..
Men alla som känner mig påriktigt vet att jag är en sån där människa som hatar Linda Bengtzing för att hon är så jävla äckligt positiv. Och att springa på morgonen innan skolan känns förjävla hurtigt. Och hurtiga människor är positiva. Och jag vill inte bli en sån. Jag tycker om att va en äcklig jävla pessimist, så enkelt är det.
Så ni som hade hoppats på en förändring kan glömma det :)
Istället får det nog bli jogging efter skolan. Det jobbiga är att då måste man ju duscha efter skolan igen, och om något mot förmodan skulle hända på kvällen så ska man sminka om sig och hela baletten, lite jobbigt kan man ju påstå?
Så om jag skulle jogga på morgonen så skulle jag ju bli gladare på dagen, (och det gör ingenting så länge jag inte blir så där jobbigt positiv) jag skulle dessutom bli piggare och slippa sminka om mig på kvällen.
Där har du dagens I-landsproblem, Pontus.

a.

Kommentarer
Postat av: Hannah

i lands problem med stort i! lycka till med ditt svåra val! :D

2008-08-26 @ 13:19:02
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0