dag två

Då var dag två avklarad, denna något mer stresad.
Jobbade ensam i kassan 95% av dagen kanske och det blev lite jobbigt emellanåt kan jag ju säga.
Att jobba över lunchen är värre än över middan, skönt att jag jobbar middag både imorgon och på söndag.
Däremot så jobbar jag både lunch och middag nästa vecka, inte riktigt lika najs ;p

Idag har jag bråkat med milkshakemaskinen endast en gång och jag och glassmaskinen börjar komma överens, skönt! Även happy meallådorna och jag kan samsas!

Förövrigt så har jag fått ett rätt bra schema i skolan men världens sämsta träningstider, kolla;
Onsdag 20-21 i dalskolan
Torsdag 21.30-22.30 i dalskolan
Fredag 18.10-19.20 i strandhallen
observera att alla träningar är med 93orna, vilket innebär att vi kommer vara runt tjugo pers i en LITEN hall (dalskolan).
Sug att det är en timma per träning, man hinner värma upp, dricka vatten och.. inget mer? hahahah.
Jag tror att jag kommer skita i onsdags träningarna och jobba istället.
Fredagar vill jag ändå inte jobba, för då försvinner hela kvällen, så då kan jag ju lika gärna träna. Och det är få 93or som bor nära Dalskolan, och dessutom är dom ju rätt små, så allas föräldrar tillåter dom inte att träna till halv elva ;) Så då vill jag träna, lite folk = effektivare träning, när det är en liten hall.
så, om det inte tar bort matchtid för mig så kommer jag nog att hoppa över onsdagsträningarna, trots att jag inte vill.
Men pengar är pengar, träning kan jag ta igen själv = betyder inte att jag kommer göra det.

a.


Kommentarer
Postat av: Jakob (svar)

Svar: Haha, det känns bra att det är okej! :D

2008-08-07 @ 19:40:50
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob (svar)

Svar till annaa: Skulle det vara "kalas" där? Jag vet bara att det skulle vara några personer som delade ut nån grej till Stockholmarna! :) eller personer som befann sig i T-banan! :) Vart jobbar du på mc'D? :D

2008-08-09 @ 00:28:35
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob (svar)

Svar till annaa: Haha okej! :D



Du menar inte där man "går ner för en trappa" till Mc'd? :p

2008-08-11 @ 00:07:04
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob (svar)

Svar till annaa: vet inte ifall vi menar samma? men om jag går från cityterminalen ner mot åhléns city, så går man överbron, i slutet på bron svänger man ner för en trappa, och sen till vänster "inunder" bron, ligger Mc'Donalds, är det där du menar också?



2008-08-11 @ 00:27:51
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0