helgen

Jag är trött, har fått hosta och har ont i halsen.
Kanske inte ska träna imorrn ändå?

IMORGON FYLLER JENNY ARTON ÅR!
och nu vet alla det ;)

Imorgon så ska jag förövrigt ha två lektioner, ändra mitt indval, typ sitta och glo i två timmar och sen ha möte med triton, som alla gärna får hålla varsin tumme för att det ska gå bra ;p
På kvällen väntar träning, om jag inte mår sämre imorrn, och sen ska jag väl bara hem och sova.
Hejdundrande fredag, not.

Lördagen bjuder på jobb mellan 7 och 16 för att sedan ev. åka på kräftis hos Hanna <3
Och på Söndag så ska jag, Fehler, Danne, Oliver, Jonathan (aka lillkusin), Hanna och Emmely på The Hives :D
KINGKINGKING!

a.


Kommentarer
Postat av: hanna

men du skrev att man ser det i ögonen och du har inte träffat mig sen jag blev tsm med marcus, så jag blev osäker.

2008-08-28 @ 21:24:01
URL: http://asskickingidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0