ibland känns allt så hopplöst

Ju mer man sitter och tittar runt, tänker runt och pratar runt så inser man att de allra flesta har något som de är så där överdrivet bra på;

vissa tecknar
andra sjunger
eller så är om grymma på någon sport,
kan allt om datorer,
har en miljard vänner och är uppbokade jämt (och håller faktiskt kontakten med alla)
vissa lyckas komma på något nytt,
andra fotograferar eller redigerar
eller så ser man idiotiskt jävla bra ut - vissa kan bocka av flera grejer från listan

och för att vara så där jobbigt "emo"
vad kan jag?
prata, men wow vilken outstandning skill!
jag menar, jag vill också bara ha något sånt där som folk liksom... blir imponerade av eller nåt (?)
Jag hatar att vara en medelsvensson, jag verkligen hatar det.
men jag vet inte vad jag ska göra åt det.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0