Jag strider mot alla normer

Det känns som att alla har blivit så upptagna av sina liv,
kanske är det så det är, eller så är det bara en känsla.

Hur som helst så går allas liv åt antingen det bättre hållet eller åt det sämre:
- Antingen skaffar de pojkvänner/flickvänner
- Eller så blir de dumpade/gör slut
med undantag Marja, och de som hattar mellan att vara tillsammans och göra slut.
Sen så är förstås jag ett undantag också.
Jag kommer bli en sån där jobbig människa som är gift med jobbet.
Jag verkar ju redan vara gift med skolan (?). Det låter inte bra, och det är det inte.
Men jag väljer det ju själv, så det är alltid något.
Jag skulle ändå inte ha tid med något mer i mitt liv just nu, tror jag.
Det känns som att skola, läxor, jobb och träning tar rätt stor del av mitt schema.
Jag måste ju också sova och ta hand om de vänner jag har. 

Hur som helst så är jag nu på bättre humör än jag varit på ett par veckor, och det känns strålande.
Jag är trött, men dock ändå.
Och nu har jag skaffat kalender och hela baletten så nu är det bara att organisera.
Förresten så ska jag jobba hela helgen.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0