lördag?

ja, det är svårt att hålla koll på dagarna när man jobbar och har lov,
trots att lovet snart är slut och det är dags att börja få struktur på saker och ting igen.
Hjärnan måste slås på, fyfan vad jag inte vill tillbaka.
Får leva på att det bara är ett år kvar,
studenten -09 är nära gott folk! :D

Iaf, jobbade sju timmar idag, fick veta att jag jobbar imorn - ehm, ingen har sagt nåt?
Jag som hade sett fram emot träningsdagen,
jag behöver verkligen träna, verkligen verkligen.

blöö, det enda bra med jobbet förutom att man tjänar pengar är att man glömmer bort att tänka på allt, bortsett från hamburgare dårå.

jag är trött, och har väldigt ont i benen och fötterna, och jag VILL INTE jobba imorrn,
jag vill träna.
fan.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0