McDonalds

Så... Nu har jag överlevt min första dag i kassan på McDonalds.
Jag har insett att kassan är en förvirrande typ och att många saker som man inte hittar ligger precis framför ögonen.
Jag har lärt mig att kyckling och fisksaker ligger till vänster i skåpet, jag behöver alltså inte lära mig vilken Jr som är grön och vilken som är röd.
Jag har insett att min värsta fiende är glassmaskinen, mina glassar blev retards hela dagen (en fick till och med två toppar) och jag lyckades få milkshakemaskinen att svämma över och därmed så fick alla glasstoppingar milkshake på sig. Starkt jobbat, anna!
Men ärligt, överlag så har det faktiskt gått rätt bra, dock så är jag inte så snabb fast jag springer hela tiden!
Jag har också lärt mig att Big Mac är den mest förekommande hamburgaren samt att Solero Sunday är den mest populära glassen. Något mer ni vill veta?
Förövrigt så är medarbetarna väldigt trevliga och hjälpsamma (med betoning på hjälpsamma), vilket en förvirrad anna uppskattar.

Mitt hår känns äckligt, min hy är flottig och mina skor fulla av salt.
Jag behöver duscha.


förövrigt så har jag ont i HELA kroppen från gårdagens träning, puuuuh
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0