och just nu vill jag bara samla allt mitt hat och bli klok på vad jag är arg på, men jag vet inte hur

och det där var den längsta rubrik jag någonsin har skrivit.
Och den sammanfattar allt just nu väldigt bra eller nåt.
Alltså kolla här...

Som ni kanske har märkt så har jag varit lite annorlunda mot vad jag brukar senaste dagarna/veckorna?
Jag har varit jävligt nervig, typ fått utbrott över allt och jag har velat slå sönder någon X antal ggr dagligen.
Och så är det fortfarande.

Men, min kropp är inte som den ska, delvis så har jag gått upp i vikt vilket jag inte uppskattar då jag faktiskt gick ned något under början av sommaren. Sen så har jag blivit ännu mer känslig mot mejeriprodukter, nu verkar jag inte ens kunna käka ost, då jag igår fick kramper i magen. Kul.

Så typ låter jag allt gå ut över mamma och Jenny och jag dampar inför Hanna, förlåt.

Idag så var det träning, en timma med sexton pers i en liten hall, åh så effektivt. Jag spyr av ironi.
Och så har Carina och Malin bestämt att ge bort våran torsdagsträning till P93, den träning som jag har sett fram emot då det, pga dess tid (21.30-22.30) skulle finnas färre personer på den. Alltså mer effektivt, denna gång utan sarkasm. Så nu kommer vi att träna två ggr i veckan, onsdag och fredag, 2h 10min sammanlagt. Plus att vi ska träffas ombytta och klara och bajs en halvtimma innan träningarna för att jogga tillsammans, SPY. Jag hatar att jogga, speciellt utomhus och speciellt med MÅNGA. Och jag har inga uteskor. Ser ni hur positivt jag tar allt?

Iförsig ingenting jag mår dåligt av, men Hanna har skaffat pojkvän, Goffe. Och jag insåg idag att jag inte vet någonting om honom. Jag vet inte vilken skola han går på eller vilket år han är född. Liksom, va?
Aja, jag är glad för din skull ändå, honey.

Och nu har jag totalt tappat spåret på vad jag ville få fram. Men nu vet ni lite.
och andreas, du behöver också rycka upp dig.

a.


För er som har lust att ta en titt på en vän som alltid säger rätt saker vid helt rätt tillfälle:
http://idawinberg.blogg.se/2008/august/ett-ar-kvar-nu.html

Kommentarer
Postat av: hanna

men då får du lära känna honom då, he's lovely ;)

2008-08-20 @ 22:53:04
URL: http://asskickingidiot.blogg.se/
Postat av: Andreas

Var,när&hur kom jag in i bilden;D

2008-08-21 @ 23:33:22
Postat av: annaa

well, jag bara tyckte att liksom.. ah, det som står ;p

2008-08-21 @ 23:56:02
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0