så sitter man här på sin vanliga plats i soffan

OS på teve, tennis... nej, inte den mest underhållande sporten, men Sverige lirar och då vet man ju i alla fall vem man ska heja på ;)

Happ, ställde klockan på halv ett igår innan jag gick och la mig. Hade tvättid klockan ett, typ alla mina kläder behövde tvättas, inte minst mina arbetskläder - BLÄ!
Ah iaf, min mobil är lite konsigt för ibland så får alarmet för sig att inte ringa, så när jag ska jobba så ställer jag två alarm, igår ställde jag bara ett (alltså, jag ska inte jobba idag). Så givetvis så ringer inte mobilen och jag vaknar halv tre, KUL!
Jaja, jag startade tre maskiner tvätt ändå (trots att man bara får ta två) för det var inte bokat där nere på hela dan, så ah, tänkte att jag bara får det överstökat. Så ikväll är hela min garderob (okej, men en stor del) ren och fräsch, inklusive arbetskläderna, finally^^

Idag händer ingenting, jag har ingen ork eller lust att göra nåt, orkar inte ens gå å duscha.
Så, om en stund ska jag hänga upp tvätten i torkskåpet och efter det ska jag väl typ ligga här på soffan och inte göra ett piss - sådetså!
Imorn äre träning och på onsdag är det jobb igen. Torsdag ska jag till läkaren, fredag har jag inget planerat och på lördag kallar jobbet igen. Söndag äre nedräkning till skolstarten.... :S MÅSTE köpa block! Herregud, jag kom på det precis nu, har totalt glömt bort att jag börjar trean och att jag verkligen mååååste bli organiserad. Fan, jag har hur mycket som helst att göra i höst och vår, kommer spy på allt - men det blir nog bra i slutändan, allt brukar lösa sig iaf.
Men, kanske drar till centrum idag dårå, köper block och pennor... Aja, vi får se hur det blir.

puss på alla töntar.
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0