så var första dan av sista året PÅ GYMNASIET avklarad

jobbig mening att skriva och säga, men så sann och så underbar, egentligen.
Och dagen var inte så värst ansträngande,
Vi satt i klassrummet mellan halv elva och tolv och pratade med Schubbe och våran nya mentor, Möller.
Vi fick scheman och studieplaner, bästa schemat av dessa tre år men min studie/timplan stämde inte så bra som jag hade hoppats, eller nåt. Jag läser 150 poäng för mycket och 50 poäng för lite, logiskt eller hur?

Sen bar det av till Söderhallen med Anna, Hanna och Jenny och sedan så kom Hanna dit också.
Vi satt och lunchade i kanske två timmar, sista lunchen med Hanna på tio månader, sista gången vi träffade henne på tio månader. Jag blev helt tårögd när vi kramades hejdå, fyfan.
Kommer sakna dig helt otroligt <3
När det väl slår mig att du är borta, som Jenny sa, när man väl inser att du inte är borta tre veckor så kommer det kännas som att du är död ;/ Men jag ska skaffa Skype!

Sen gick jag och Hanna och Ida runt lite vid Götgatsbacken och tittade runt, Ida spred sitt CV och åt och sen så åkte jag hem, så kom Hanna hit efter en stund, vi tog bussen till centrum, letade efter etiketter till mina mappar, utan lycka, sen köpte vi glass och promenixade hem. Ett par söta bilder från det dyker upp på Bilddagboken om ett tag eller så.
Jag som inte längre är grym på html vet inte ens hur man länkar till min bdb, så shitthesame liksom :)

Aja, Puss.
a.

Kommentarer
Postat av: Lu

jag trodde du redan hade klarat grundskolan, hehehe

2008-08-19 @ 21:37:21
Postat av: annaa

ohherregud, jag dööör av skratt!

2008-08-19 @ 22:30:17
URL: http://allaheteranna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara skriva "http://annjull.bilddagboken.se" så är de klarrrt!

2008-08-20 @ 17:35:04
Postat av: annaa

nää, inte en sån länk jag vill ha ;D vill ha en sån där där det står "bilddagboken" också trycker man så kommer man in på min XD höhö

2008-08-20 @ 18:37:05
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0