så var helgen slut

Men morgondagen blir bra, skola mellan 10.25 och 13.50 och däremellan så är det en rast på 65 minuter.

Igår så var alltså jag och Fehler på Ältafestivalen och vi hade sjukt kul.
I vimlet av fjortisar så kunde man hitta en eller annan snygg kille och 12stitches gjorde en riktigt bra spelning!
Jag och Fehler var sjukt knäppa hela kvällen och vi hade en skrattattack som varade ungefär hela kvällen och natten tills att vi gick och la oss.
Jag pratar om att jag ibland trasslar in mig i hörlurarna när jag sover, och att jag en vacker dag kommer strypas i sömnen, då svara Fehler
" Tänk om man skulle vakna död" och efter vårat lilla skrattanfall (då vi insåg att man inte vaknar när man väl har dött) så kläcker hon ur sig "det där var nog det dummaste jag någonsin sagt.

Senare på kvällen säger Fehler
"
Jag dömmer ingen förrän jag känner dom, eller okej, det där var typ det dummaste jag någonsin sagt" Anna börjar asgarva och kan inte sluta, med tanke på att det där med att vakna död var 40.000 ggr dummare.

Mitt i en förklaring till någon random grej får man höra
"Jag älskar att säga såhär" sen visar hon det hon älskar att säga med handen.
Asgarv ggr tusen.

På bussen från Älta så talar Fehler om hur övertrött hon är men att hon också väldigt gärna vill "Kirra biffen", så kallat, gå på fest.
"Jag är övertrött"
Jag svarar "Du är över allt, och jag är under allt"
Lite senare på kvällen så förklarar Fehler varför hon satt och garvade i fem minuter åt detta, hon såg nämligen framför sig hur jag lägger mig under sätet på bussen.

Det tål att tilläggas att vi var väldigt trötta, väldigt kalla och väldigt uppe i varv.
Fehler sa även något annat ytterst roligt, så roligt så jag slog huvudet in i väggen. Men ingen av oss kommer på vad det var hon sa. Och det är trist, för det var det roligaste på länge. Jag skrattade så jag nästan fick mjölksyra i magen - den ni!

Idag har jag jobbat, det var också jävligt flummigt och larvigt och alla jävlades med varandra.
Och jag hatar skivan som går på repeat.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0