sista dagen av det sista sommarlovet

Helt sjukt deprimerande att säga det så.

Idag har jag varit och träffat pappa och Göran och köpt block, pennor etc. inför skolstarten imorgon. Jag måste verkligen strukturera upp mitt liv nu till trean. Det funkar inte att gå sista året på gymnasiet och låna penna och papper av folk varje lektion och sedan tappa bort alla papper, som jag gjorde i tvåan.
Sen så har jag insett att jag har så jävla mycket att göra hela året så jag kommer behöva schemalägga min fritid och min sömn för att hinna med - helt sjukt, eller hur?

Och som jag sa till Hanna, tänk och jag skulle gå å bli kär mitt i alltihopa?
Okej, oddsen för att jag skulle bli kär är nästintill obefintliga, men det har ju hänt förut liksom.
Fan, jag behöver ett längre dygn.

Sen kan jag ju tillägga att trots att skolan börjar imorgon så känns det inte så hemskt. Vädret suger ju ändå hela tiden så då kan jag ju lika bra få ngåot gjort än att bara sitta och glo hela dagarna, faktiskt.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0