so what's new?

Hade Engelska C och Projektarbete idag, lite panik så där.
Pluggade/ritade trädbajs till naturkunskapen hemma, tills jobbet ringde.
Så åkte in till fem och jobbade till nio.
Har aldrig gått så här bra att jobba. I'm proud XD haha.
Jag var fan dags anställda idag eller nåt (according to me!)
Shiplu måste fan älska mig, för han skrattar så fort jag säger nåt ;D mohahaha.
fast han skrattar ännu mer när jag spiller saker :(

aja, jag är trött och äcklig så en dusch skulle sitta fint,
alltså, jag ska duscha typ närsom.

a.


Kommentarer
Postat av: Lua

Svar: det är bara att låta kreativiteten i dig komma fram och hitta DITT sätt att uttrycka dig på! Även om det låter astöntigt. Foto och text är mina favoriter. Musiken har jag aldrig riktigt lyckats med. Man kan måla, filma, graffa, dansa, you name it.

2008-08-27 @ 22:15:03
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: Lua

Svar: du måste ju ha saker att behöva uttrycka också. Då underlättar det att ha ett stormigt/omständigt liv, men det är givetvis inget att sträva efter, haha.

2008-08-28 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0