söndag

Jo, idag är en klassisk Söndag.
Det regnar, jag sitter och kollar på nån skitfilm, jag är trött och imorn ska jag upp (inte tidigt, men i tid).
Jo, det är ju då alltså imorgon jag börjar jobba. Jag har inga skor som passar så jag måste ha mina dansskor, men det får bli som det blir helt enkelt.
jag börjar iallafall bli otroligt nervös, så det är lite jobbigt. Men som sagt så är jag trött, så jag borde kunna somna ikväll.
Klockan är ju inte ens tio, och filmen jag "tittar på" verkar vara slut vilken sekund som helst så då tänkte jag gå å duscha och sen lägga mig (dvs efter att jag fönat håret osv XD). Hanna ligger redan och sover i mitt rum, så död är hon. Vi är normala, the two of us. Förresten så klämde hon ur sig nåt om att vi var lesbiska häromdagen, men hon menade egentligen bara att vi bor ihop. För det är fan så. Vi är alltid med varandra och sover där vi är när vi umgås på loven och oftast på helgerna. Men det är mysigt, trots att vi går varandra på nerverna..
Vi är lite som ett gift par, jag lagar mat och hon assisterar, vi bråkar om datorn och om vilken film vi ska se, sen går vi och lägger oss samtidigt och jag får dra henne ur sängen på morgnarna. Men aja ;D
haha.
a.

Kommentarer
Postat av: a.k

men varför har du varit rädd för självaste toaletten? den bits ju inte eller så... :P eller=

2008-08-03 @ 23:09:04
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Peaches

låter som en mysig söndag :) Vad tycker du om hångel föresten? Sitter ni och "bara hånglar" en hel kväll eller har ni det mer som ett förspel?

2008-08-04 @ 09:12:36
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: a.k

yes det har vi!

men det är superdålig inspelning. menmen. Spelning harvi på söndag i alphyddan förresten!

Det blir sista spelningen för oss det här året. Gratis!

komkom så får du kanske en kaka.

2008-08-04 @ 23:26:21
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0