för helt plötsligt så känns allt så mycket bättre

solen är här, om man jämför med tidigare så är jag frisk och jag har äntligen badat!
jo, så om man bortser från att ungefär alla är bortresta och jag sitter på min feta rumpa alldeles själv så leker livet.


iförrgår så åkte jag och hanna till notholmen med min mor och låg och solade och tog faktiskt hela två dopp, starkt jobbat av en badkruka som jag! var inte mer än typ 16-18 grader i vattnet. sådetså!
Men när eftermiddagen började nalkas så fylldes himlen av moln, så vi packade ihop och åkte hem. men en mysig dag blev det.

ja och igår så bar det återigen av till notholmen, denna gång böt vi ut min mor mot ida. vädret var dock inte på vår sida. det regnade, blåste och var väldigt mycket moln på himlen, men vi badade ändå (jag typ trillade i) och vi låg och solade de få sekunder som solen tittade fram. Denna dag blev vi inte attackerade av flygmyror utan utav änder. hemskt. jag skrev, och folk glodde. hell yeah! men jag är rädd för saker som vill äta upp mina tår, så enkelt är det.
vi drog hem till hanna, attackerade ida med kuddar och svullade naturgodis och kakor. sedan bar det hemåt för att fixa sig och hitta på något till kvällen.
Jag och Ida drog till stan för att käka lite (runt halv elva, haha. jag är sen med middagar) och för att träffa sebbe och (förlåt jag kommer fortfarande inte ihåg ditt namn) M. Café 60 blev som vanligt ockuperat av mig. Jag är där för ofta. Men nu när Maddes är borta så måste vi ju till något annat nattöppet café och kofi suger ju XD

Anyway, ikväll händer absolut ingenting och det är ju superkul.... Mamma ska till Kent och sova där - hurraa, sova ensam, värsta jag vet. Men jag får väl höra av mig till Lou, skulle ha åkt till fjäderholmarna igår och träffat henne, men orkade inte så om hon inte jobbar till sådär jättesent som i onsdags så kan jag väl kanske åka dit. Får hålla öron och ögon öppna först, för det låter så oerhört jobbigt att åka till ön. blä. men jag vill ju träffa Lou, känns så konstigt att inte prata med henne om allt varje dag som vi gör när vi går i skolan.

Och nu bara tog orden slut, haha.

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0