Hallelåja!

God natt gott folk (eller nåt).

Efter en hel kväll och natt av massa nathalie, guitar hero och prison break så slaggade natta i min bäddfåtölj - for the first time på nåra år. riktigt mys. Sen imorse (halv två) skulle hon hem för att passa timothy.
Jag dödade tid genom att fortsätta spela "GH" - jag har faktiskt börjat spela på hard nu, och då måste jag fortsätta spela så jag inte tappar skillsen . FYFAN VILKEN GEEK JAG ÄR, men jag vet det så det är lugnt ;)

Happ, sen var jag iaf på anställningsintervju på McDonalds, och jag fick veta på en gång att jag fick jobbet - trodde inte sånt hände men jofan, underbart! Börjar jobba på måndag. Dessvärre har jag inga skor, men det får lösa sig. Ska leta på rean imorn har jag tänkt.
Så nu blire pengar till Hawaii, Hanna - SÅ SPARA DU MED FFS!

Jo, jag har insett att min "rocker"period börjar lida mot sitt slut..
Eller okej, inte. Men den ligger förtillfället i skuggan. Winnerbäck är jag helt besatt av, kanske inte så konstigt med tanke på att varenda gång jag lyssnar på nån låt av honom så blir jag helt pirrig i magen (ungefär som när man är kär) och får den där konsertkänslan, underbart. Snart så äre dags! :D
Och så har jag insett att att inte lyssna på Veronica Maggio är slöseri på tid - eller nåt. För hennes låtar är grymt sköna. Man typ gungar med på en gång. Texterna är inte så jävla bra, men melodierna är helt saaajk ;D hahahah. missbrukar det ordet, jävla Fehler (a)

Nu måste jag gå upp å sällskapa Hanna lite, imorn blire grillchill & singstar! HELL YEAH :D
a.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Alla header som man gör ska vara storlek 587!



Sen ändrar du på sidorna i själva mallen. Om den ska flyttas lite mer till höger eller vänster eller vad det nu kan vara! :)

Puss & kramis.

2008-08-02 @ 14:39:22
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0