mm-hm

jag skulle lägga mig tidigt ikväll, och sova.
men så blev det inte.
istället fick jag ta hand om en alldeles för full nichlas
och sen var jag tvungen att fixa naglarna och så satt jag vid datorn medan mamma pratade med sina väninnor^^

i alla fall, det var trevligt med middag hos ida. gott och mättande och allt det där.
jag älskar när fyra tjejer kan sitta och proppa i sig mat och klaga över hur mätta dom är.
alla jävla bantningskurer kan dra åt helvete!
men det ändrar inte det faktum att jag klagar på att jag är tjock ;D

hur som haver (inte gud, hur) så blev natten mindre lyckad.
jag har tänkt och tänkt och pratat och allt bara sket sig.
pappa är sur, vilket aldrig är bra.
och jag är sur på flera och jag känner mig oerhört jävla missförstådd och jag vill gräva ner huvudet i sanden och stanna där. men det tänker jag inte, istället tänker jag sitta här framför min datorskärm och vänta på bättre tider,
vilket just denna gång innebär att jag tänker bli lite mer munter och ställa bort datorn och släcka lampan, alternativt däcka rakt ner i tangentbordet. tjoho!

hannorna åker till tylösand imorn (idag) och det suger.
men ida är hemma och emmely är hemma och jag tror att lou och jenny är hemma. så jag får ta upp telefonen och slå några plingar så blir nog nästa vecka bra.

nu ska jag lyssna på alla mina favoritlåtar och hoppas på att de bättre tiderna är nära.
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0