sömnbrist och överdos av hanna

så nu sitter man här på torsdagkvällen med endast en timme kvar tills man bör påbörja sin promenad till krusboda och kvällens middag.
har typ umgåtts två veckor i sträck med hanna och vi har praktiskt taget bott hos varandra. jävla skoj, förstås, men också jävligt utmattande. det är nämligen så att man jämt går och lägger sig sjukt sent, sen så måste man upp runt elva-tolv.
typ imorse, praktexemplet nr1:
"Man får inte sova längre än till tolv i mitt hus, och det regnar ute så det är skönt att vakna"
jo så vaknade jag idag.

happ, i förrgår var jag och hanna (och ida kom senare) i skanstull med siri. massa trevligt folk!
kom väl hem till hanna runt fyra och sen skulle man upp elva för att dra till grönan.
tjoho inte trötta alls!
Men det var ju faktiskt roligt :) båda dagarna/kvällarna!
men vi gick och la oss runt fyra för att kliva upp tidigt och bära runt möbler. snark.

iallafall, jag är sjukt beroende av sömn för er som inte märkt det,
sover jag tretton-fjorton timmar per natt så är jag freaking pigg dom sjutton jag är vaken.
men när jag sover färre än nio så blir jag idiottrött!
så ikväll tänkte jag lägga mig tidigt. för imorrn blire kryssning!
har laddat upp med leggings i svart och blått, tvätten hänger i torkskåpet och naglarna ska fixas.

men nu MÅSTE jag springa och duscha och så för annars kommer jag se ut som hejkomochhjälpmig på middagen ikväll, och det skall jag icke göra ;)

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0