tonfiskgryta, kycklingwok och brännskador

idag var inte min matlagardag.
först skulle jag göra kyckligwok till middag (förövrigt den maträtt som jag verkligen kan laga) och typ det första jag gör är att värma oljan för varm så när jag slänger i en kycklingbit så stänker oljan upp på mig, så nu har jag oljabrännsår på benet och armen, värre än vad det låter som kan jag säga. men det blev faktiskt godare än någonsin, så synd för mitt ben, bra för smaklökarna.

sen nu mitt i natten så insåg jag att shit; måste ha med mat till stranden imorn. tonfiskgryta, hejja! typ den lagade mat som går att käka kall. anyway, tomatsåsen stänkte överallt och löken rann i mina ögon, greaaat!
jag ska inte laga mat när jag är trött,
eller tankspridd.

a.

Kommentarer
Postat av: a.k

sv: det tror jag itne på! Det vill jag inte tro på! :P

2008-07-28 @ 12:56:11
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0