underbara värme

ibland känns det ju som att livet leker, faktiskt.
alltså, det är tio dagar kvar till winnerbäck, solen skiner och steker som fa-an.
folk börjar komma hem från sina semstrar (utom idaslida som kommer hem på lördag) och jag går runt med ett leende på läpparna större delen av tiden.

vaknade upp hos hanna idag, var lite svårt att sova för det har funnits störande saker typ överallt hela tiden. hanna, sömntutan nr1 fick jag upp ur sängen halv tre , då jag var på väg ut för att sola. orkade helt enkelt inte innan och om man inte gör det så känns det ju så onödigt, liksom palla slösa bort en hel dag på ingenting. jag behöver färg.
sen så låg vi och solade ett tag iaf, herrman fick också komma ut.
sen så pös jag hem (pyste är väl inget ord?) och käkade mat och nu sitter jag här, mätt som satan och totalt jävla död. känner verkligen för att ligga hemma, kolla på film och typ lira guitar hero hela kvällen. så så blir det, med nathalie :)

imorrn så ska jag på en till anställningsintervju, denna gång på donken vid centralen. behööööver verkligen få det här. för det är så jävla mkt enklare att ta sig till centralen än att åka till farsta, där jag fick jobbet på bk. och så är tiderna något bättre på donken. anyway, håll tummarna för mig för det lär jag nog behöva.

blööö, jag är DÖD. orkaaaa!
nu ska jag duscha, kan ju inte lukta skunk när nathalie kommer XD
a.

Kommentarer
Postat av: Lulu

jag har precis skickat ansökan till den mc'n! hurru, adda min msn [email protected], så fåru ge mig lite tips!

2008-07-31 @ 00:01:09
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: Jenny V

Fa-an vad du ligger i med arbetsintervjuer hela tiden..? Håller tummarna!!! Själv så börjar man kl. 06:00 idag.. INTE OK! Lycka till imorn sötnos. <3 Det kommer gå finfint.

2008-07-31 @ 01:27:17
Postat av: a.k

Klart du kan. Alla gillar ju skunk. Särskilt de som heter nathalie. jag loooovar! :o



nejmen seriöst... jag har faktiskt aldrig sett en ritkigt skunk. Har du?

det vore coolt.

2008-07-31 @ 19:44:41
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: a.k

okej. det kanske inte blev så himla mycket mer seriöst... öhm.

2008-07-31 @ 19:45:27
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: annaa

haha damn, visste inte ens att ni gott folk läste min blogg, men skoj :)

Linda: Jag skickade precis en kommentar i din blogg, haha hade inte läst det där då. men du kommer lätt få gå på intervju iaf, typ alla donken i city söker medarbetare :)

Jenny: JAG FICK JOBBET :D:D:D:D:D Nu mera är jag anställd på donken :D (eller okej, på måndag) - och juste, det visste du ju för jag messade dig förut, men shit the same ;D

Amanda: vi får fan gå på upptäcksfärd (stavning?) efter skunkar nån dag! Finns dom i Sverige? :S

haha



puss på er

2008-08-01 @ 00:44:44
URL: http://allaheteranna.blogg.se/
Postat av: Lu

Ja, jag har sökt till dem lediga tjänsterna som både BK, McDonalds och Max har. Men please, adda msn och berätta lite, give me some advice? Vi kanske blir kollegor, vem vet, hehehe.

2008-08-01 @ 01:01:18
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: anna

haha oj, glömde bort å adda ;D

2008-08-01 @ 02:55:03
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0