bara för att du tyckte att jag skulle skriva

inge fler försovningar (svenska) sen i fredags, bra kämpat (ironi för er nördar som inte förstår det) med tanke på att jag var ledig igår och idag bad jag pappa väcka mig ifall jag inte klev upp, men det är alltid bra att komma i tid till saker och ting.

Lämnade in min mobil på lagning igår och har nu hannas svarta LG som reserv, och hela dagen idag har jag varit utan batteri tills min granne räddade mig ur knipan. Jag blir verkligen handikappad utan min mobil. Det är min spegel, min klocka, min kommaihåg-pryl och såklart min telefon. Så nu när jag har hannas så är det väl mest bara min klocka och min telefon, men det är ändå en stor del av vardagen. Haha, hej i-landsproblem.

I alla fall, var vårshow på min skola igår. Om den var bra? Onödig fråga, triton är nämligen fem stjärnigt (ni på vgy vet vad jag talar om). Jakob Öqvist (stavning) var konfrencier (stavning igen) och han drog förvisso samma skämt som han gjorde på långholmen i lördags, men jag jublade ändå när han drev med aik. :)

Imorgon är det skolgårdsstädning och bygga mänsklig mur (Stefan "vilket låter värre än vad det är" ). Det blir ju kanske inte så hejdundrande kul, men vad gör man inte för klassen? ehm.....
Sen på kvällen äre school's out i alla fall, både amanda och paul (och givetvis Janne) ska spela så det blir grymma puckar.

Idag dådå? Jo, idag började dagen med att jag hann med en tidigare buss till skolan, JAG yckades med det, fan inte lite att åstadkomma för en anna.
Svenska lektionen kom, där jag lyckades få ner några rader om krakows torg och petra sa att vi borde ha ett samtal - grattis, äntligen har du insett!!!!!!!!!!! Japp, på onsdag smäller det och jag ska låta så snäll som möjligt - lycka till till mig!
Idrotten kom, hela fem personer var ombytta (jag var en av dom, för idag var jag duktig). Vi hade fäktning på schemat där jag och Marja fäktades mot varandra. Riktigt tokkul tycker jag att det var, förutom att det var Marja som dödade mig i slutändan - men det var ändå kul med ljudeffekterna och att dö (hej, jag är mogen).
Efter lunchen väntade fortsättningen på engelska kompletteringen, gick mycket bättre än förväntat (som det känns) så jag tror att jag faktiskt har chans till mitt mvg, så nu kommer jag verkligen bli besviken om det inte gör det. Då har ju precis allt slit hela jävla året varit i onödan. Menmen...

Sen så var det en ännu flummigare historialektion än vanligt där vi snackade om allt mellan lärarromanser och exotiska frukter. Ja, ingen historia här inte.
Och förövrigt, Ashkan (tror det var han) hade rätt! Peter gav oss en läxa över sommarlovet. Förvisso bara att fundera kring PAn men ändå..

Happ, var på anställningsintervju på donken, gick riktigt bra tycker jag. Stack nog ut en del från mängden - var gruppintervju, men det var i och för sig ingen hemlighet att jag kan snacka.
Så jag är kallad till en andra intervju - hoppas hoppas. Jag behöver verkligen pengarna inför Hawaii (NÄSTA ÅR BLIR DET RÖJ, BRUDEN!)
Efter det så skulle jag ha åkt till Krusboda och hämtat laddaren till telefonen, men jag träffade herr Jens istället. Och sen så skulle jag ha träffat ida men mobilen dog så allt laggade.. nog om den solskenshistorian.
Kvällen spenderades i alla fall någonstans på söder med jens, och det var trevligt. Ja, du är en trevlig prick. (bara för att jag vet att du kommer läsa det här).

Snart så är det läggdags, "jag orkar inte ha dig grinig imorrn, du blir så grinig när du går och lägger dig sent". Jo pappa har höga tankar om mig. Men han har förövrigt fel, jag blir grinig när dagen går skit och när han är sur. Jag sover oftast väldigt väldigt lite vilket inte han vet om eftersom att han själv sover under tiden jag ligger och skruvar på mig i sängen och stör mig på att han snarkar. Men pappor vet alltid bäst, eller hur är det ni brukar säga?
idioter... haha.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0