betygyra

ja, alla har fått hem betygen nu, och antagligen jag med - men dom har kommit till far och jag är hos mor.
men jag tror jag har koll på vad jag får, och om det inte är så så freakar jag ur. är lite orolig för att biggan ska ha ändrat sig i sista stund men aja..
tillskillnad från många andra så har jag fler mvgn i 100p kurser än i 50 - har faktikst bara mvg i en 50p kurs och det är bra. sen vet jag inte exakt hur det där fungerar med hur man räknar - men jag har inte sänkt mig så mycket från förra året i alla fall :)

men som sagt, vet ju faktiskt inte helt helt säkert än...^^

a.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-06-27 @ 16:17:28
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0