"då vet jag vad du kommer göra på nationaldagen"

Jo, Peter tror att han vet så mycket.
Men ibland har han väl rätt, jag behöver nog plugga äckelnatur då, för jag ligger sex timmar efter eller så, way to go yo!
iallafall, det är sjukt svårt och äckligt och jobbigt och blääääääääääääääääääää.
säger ju att jag inte tänker när jag skriver

och på lördag är det partyyyyyy hos marjott - LÄNGTAR!
och jenny, du måste tala om om vi ska va duvetvad tillsammans eller inte, så jag vet vad som behöver fixas i klädväg. Och när jag ändå skriver till dig så kan jag ju tala om att jag pratade med P och det där med L och om du inte fattar så får du fråga nån gång, för jag kan inte skriva det här, hahahahha.
puss bruden <3

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0