nattmacka

sommar,
vädret är skit,
jag har inget jobb (eftersom att äckeldonken inte hör av sig och nu har jag tröttnat på att vänta - och jo jag har försökt få tag på dom, dock utan resultat)

jag har ytterst lite att göra på dagarna,
halsen gör cpcpcpont och jag väntar på papper om när jag får ta bort mina kära halsmandlar.
och trots att jag knarkar halstabletter så hjälper det inte.

och jag är trött på att försöka, bollen ligger hos dig kära du.
imorrn så ska jag försöka fixa det trådlösa bredbandet igen, för det finns ju där , bara att vi inte använder det för att nåt är snett.

nu ska jag väl typ kolla på film, och tycka synd om mig själv och min hals.
men som sagt, operation väntar,
så jag får väl dricka te tills dess eller så.

och jag är luspank. trettio spänn på kortet (ifs nåra ören i plånkan också men dom ska gå till lous present) ..
men iaf, nu ska jag kolla på nån iq-befriad film med jessica äcklig simpson, underhållande? får se!

och juste,
jag har köpt en ny iPod :D
en silvrig, sjukt underbar, classic.
skicka bra musik när jag är inne på msn (vilket är typ alltid)

puss och sov gott på alla trötta jävlar.
a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0