och det är ett härligt sommarlov

Jag kan inte förneka att slutet på terminen dock var bättre,
även fast det var det sista i skolan, nåra besvikelser (i form av betyg) och upp tidigt på morgnarna - jag tror ni vet vad jag snackar om.
men i alla fall, då var det varmt!
Nu är det fan knappt sol på dagarna och nätterna är fyllda av regn, blixtar och åska. yey!
ah men det är ju inte bara vädret som gör ett sommarlov?

nä, men jag är sjuk. och det brukar jag inte vara på somrarna - så jag typ skyller på vädret...
jag har sömnsvårigheter, har inte sovit ut på typ en vecka (har haft sommarlov i typ en och en halv eller så).
okej där runt midsommar så vare ju mitt eget fel (och kanske lite hannas) att jag inte sov ordentligt,
men typ inatt.. jag bara kunde inte somna förrän kvart över fem - halv sex, vadå normalt?
Nä , och sen vaknar jag kvart över nio HÖROCHHÄPNA,JAGVAKNARALDRIGSÅTIDIGT,OAVSETTNÄRVARELLERHUR!
ah och iaf så kan jag knappt andas, knappt titta och jag har 39, typ 5 graders feber. och jag har aldrig feber . det här är andra gången på två år. så ah, det var ju superkul liksom.
jag är trött idag med andra ord..

jocke är på landet, hanna är i usa, nathalie snackar jag typ inte med,
jenny är på PAL (typ som alla andra fags), lollo blir arton imorrn och har födelsedagsmiddag på torsdag som jag nu är tveksam till att jag kan gå på, marja har fått mobilen jag vill ha, jag har inte träffat hanna sen nåra dar innan hon åkte till cypern, anna snackar jag inte med överhuvudtaget, dennis och fehler är tillsammans, och hanna sitter väl och rullar tummarna i rultan, umgås med simon eller amanda eller röker lungorna av sig.
ah, nu vet ni vad alla mina vänner har för sig också, eller nåt...

men aja, jag är död och vet faktiskt inte vad det är jag babblar om.
jag är hungrig,
och mamma kommer hem om lång tid och jag har ingen ork till att fixa nåt att äta,
för jag duschade nyss , så alla krafter försvann.

en död a.

Kommentarer
Postat av: Marja

Nej men usch! Hoppas du blir bättre för du MÅSTE komma och gratta Lollo!

2008-06-24 @ 19:30:52
URL: http://marjott.blogg.se/
Postat av: anna

jaa, usch. och usch på dig som har telefonen jag vill ha :(

ja jag vill ju verkligen verkligen komma. men om jag mår röv imorrn så hinner jag ju ändå inte köpa nån present och då blir allt så dumt :( men jag hoppas jag kan komma! faaan, annars kommer jag och ligger på hennes soffa^^ haha

2008-06-24 @ 20:56:49
Postat av: Lollo

Anna, hoppas verkligen du mår bättre snart! jag vill jättegärna att du ska komma på torsdag, skit i presenten!! Det viktigaste är att du kommer! Du kan ligga i min soffa hela kvällen och äta godis ;)

2008-06-24 @ 21:03:39
Postat av: anna

haha, du är söt (L)

men jag får fixa nåt senare isf, om jag inte kan göra det imorrn :)

2008-06-24 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0