onsdag

idag fyller lollo arton år, grattis vännen <3
och imorn så har hon födelsedagsmiddag, räkna inte med att se mig där ;/

ringde läkaren imorse, kände att nu orkar jag fan inte. måste ha starkare värktabletter eller nåt.
sen så tänkte jag avboka tiden, för jag kände mig bättre.
men det var ju tur att jag inte gjorde det, för jag fick penicillin.
streptokocker, yes. igen, jippie.
jag blir gaaaalen.
kombinerat med hosta och feber dessutom, dubbelt jippie.

liksom, under två år så har jag fått streptokocker tre gånger, en körtelfeber och en jävla massa förkylningar/svullna halsmandlar typ varje vecka. det känns.... super. eller nåt..
men men, i höst så ryker dom ju så då hoppas jag att jag slipper all skit.

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0