SOMMARLOV

ja, och det inleddes med en försovning (x2, för jenny försov sig också)
till skolan i full fart i vilket fall som helst, sa hejdå till aino (          :'(        ), och åt lite godis.
Sen så tittade jag när nina och hanna sjöng och köpte upp halva cafeterian på matkortet, härligt ju.

jenny kom, vi åkte och käkade på coffee house och tog efterrätt på donken, sen drack vi kaffe på coffee house igen, hahaha. fetton? aldrig. Vi satt i alla fall och snackade typ fem timmar under denna underbara sommarlovsdag och det var mysigt. jenny är bäst och man kan klaga på allt med denna underbara sak! :)

nu sitter jag här och typ väntar på bättre tider eller nåt, ska ringa hannt snart och kolla om hon är med ida och om jag ska dit. så det blir nog trevligt.

puss och kram och sommarlov.

a.


ajuste, peter var snäll idag - mirakel!

Kommentarer
Postat av: Jenny V

Fan vilken underbar dag vi hade ;)

haha kan inte låra bli att le när jag tänker på hur du länsade cafeterian, haha..

2008-06-14 @ 22:29:53
Postat av: annaa

hahahha, geeek ;D

men jo, det var riktigt mys :)

2008-06-16 @ 23:43:05
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0