söndag

jag vill ha mitt sommarlov nu.
jag vill inte ha en naturkunskapsuppgift som ligger och nosar mig i nacken,
för jag förstår ingenting och jag orkar inte.
huvudet har ju gått på sommarlov, hur kan man ge en sån här uppgift nu?

aja, idag var jag på anställningsintevju, gick inte så jättebra..
dom kommer iaf ringa typ imorrn eller på tisdag och tala om om jag får jobb eller inte.
Om jag får det så kommer mitt liv fan va bra efter torsdag.
för då har jag sommarlov och jobb som i sin tur betyder pengar.
och det är ju trevligt.
och jag behöver sova, länge och mycket.
för jag känner mig helt slut^^
så nu skiter jag i äckelkunskapen och går och vilar,

puss på winnerbäck förresten

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0