vendredi

igår så var jag hos lollo på artonårsmiddag, vi var elva flickor om jag inte minns helt fel,
lollo, jag, marja, fanny, sara, carro, lisa, moa, johanna, ullis och hanna
det var trevligt, jag pratade givetvis hela kvällen i streck så imorse hade jag ingen röst kvar,
och jag lät som en kråka redan igår. men det är väl så det går när man är en nedrans pratkvarn.

idag så kommer moster hit, det blir nog trevligt.
synd bara att jag verkligen inte är på humör för att vara social whatsoever.
jag måste verkligen gå och sminka mig, men jag har ingen lust.
avundas alla naturliga skönheter därute!
alla andra ska till nyckelviken ikväll och ha picknick,
skulle jag också ha varit om jag inte hade åkt på denna mysiga sjukdom.
så, hoppas ni får det så himla roligt och att regnet håller sig undan!
Hanna kom hem idag, har inte pratat så mkt med henne,
men hon verkar ha haft det riktigt bra.
kommer bli tokavis när alla underbara bilder dyker upp på random hemsida.
idag så bör jocke komma hem också! :)
jajuste, idag/inatt har jag faktikst sovit mycket! första gången på typ en-två veckor.
sköönt. förutom att någon idiot började borra i mitt hus (VILKET DOM GJORDE IGÅR MED)
så jag vaknade med typ hjärtklappning och la mig på soffan, men huset darrade och lät ändå.
fast tillslut dog oljudet och jag sov till typ kvart över tre.
sen åt jag mat och blev illamående, heja!

imorgon
så händer absolut ingenting och det suger stenhårt.
vad ska alla andra göra?

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0