historia

plugg, plugg, plugg.
herregud så mycket plugg.
jag har suttit här och pluggat sen klockan typ två, det betyder att jag snart har pluggat i fyra timmar.
Jag kommer att ta ett litet break vid åtta för att titta på anna pihl , btw LOVE the soundtrack "In the end I started" fett värt att skaffa! Ja iallafall, sen kommer jag att fortsätta plugga mellan typ nio och kanske tolv eller så? Beroende på hur långt jag hinner, hur trött jag är och hur mycket jag känner att jag måste prestera imorgon. Usch fy blä.
För er som inte är så bra på att räkna kommer jag att plugga... ja runt nio timmar idag om jag jobbar på så som jag har tänkt.

Keep up the good work, så hörs och syns vi nån dag när det inte är så mycket plugg.
(okej jag ljög, jag är ju online på msn så det är bara att höra av mig när som helst).

a.



(jag är helt sjukt duktig. nio "plugga" i denna lilla text!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0