jag råkade publicera inlägget i fel blogg, därför kommer det en aning sent.

happy easter!

Japp, så var det påsk igen. åren går så fort.
det sorgliga är att det är påsk=vår och snö=vinter. illa.

I torsdags hade vi tjejmiddag här hemma hos mig, sara och anna blev tyvärr sjuka så dom kunde inte vara med ;/ men jag, lollo, marja, fanny, hanna och jenny hade a hell of a time och sen så kom patrik med.. skriket (?).
ja iallafall sjöng vi singstar, snackade en jävla massa och lekte (?) charader. klassiskt, apkul, jättemoget. yey.
ni är bäst flickor.

igår var jag emmely och hanna och tittade på 12stitches spelning, old times men ändå inte. allt var ju inte riktigt som förr.
natta slog en pling (förvånande och väldigt trevligt) så vi drog till hammarby sjöstad efter det och.. typ umgicks med folk.

roligaste blogginlägget ever, ja jag vet. fuck it ;D

det är så jobbigt att se dig gråta. jag vill kunna läka dina sår, men jag vet inte hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0