korta tisdag

FINALLY!
Idag har jag äntligen fått min behövda och efterlängtade lollodos! underbart!
Fnissigt och killpratigt, precis som det ska vara.
Men man känner sig som en albino next to her. Hon har vart i Thai i två veckor, kom typ hem i söndags. Så hon är lite grinig för hon har jetlag och är trött och allt vad det heter. Men jag är avis, jag vill också bli massa brun och massa blond (fast ifs vill jag fortsätta vara brunettis) men mest av allt vill jag till ett paradis i två veckor. herre så skönt. Och hon berättade att jag ska få ett vykort i lådan snart, moahha massa glad! :)

Tisdagen bjöd inte på något speciellt spännande, först datasal med lite öh, inte jobb iallfall. Sen nån jävla onödig historiaredovisning där jag ändå bara ordbajsade massa som jag egentligen inte vet nåt om, hejja anna!
Och sen gick jag och L och åt på Brasto (eller vad heter den?) Ja iallafall den underbara nya restaurangen, JÄTTEnära skolan! underbart!

Det bar av till älskade Tyresö Centrum (ja oseriöst) där jag köpte choklad till mor som är sjukis, (choklad hjälper mot allt) och ett par solglasögon - absolut inte det jag skulle ha och jag passar säkert inte ens i dom, men så blev det i alla fall :) . Jag köpte också det nya omtalade hårsprayet Got2Be. Får se om det är bra, jag vet inte än har inte hunnit testa det så bra än.
Snart är det dags för träning med småflickorna. ÄNTLIGEN träning igen. herregud känns som att jag inte har tränat på jättelänge, och det var ändå bara en vecka sen sist. Jag har nog blivit lite av ett träningsfreak. Blir lätt så när man går från typ ingen träning till tre träningar i veckan på relativt kort tid. Ja det ska i alla fall bli jätteskönt att träna. Och sen så efter det så ska typ hela klubben (eller nåt) åka och titta på en södermatch, jag har aldrig varit på en basketmatch förut (nej jag räknar såklart inte in när jag har tittat på mitt egna lag) och det ska bli megabra! :)

Jag är glad idag igen - vad gick fel ? :)
hela världen är vacker. okej, inte . men man kan försöka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0