ny vecka

igår sa min mamma att jag har gått ner i vikt. själv har jag svårt att tro på det då vågen visar högre siffror och jag i allmänhet känner mig som större siffror. Jag har insett att jag ganska ofta känner mig som olika saker, inte allför sällan ex. kebab och pommes frites...
Förövrigt vädrade min mor mina lakan igår kväll. När jag skulle sova så var de fortfarande iskalla och ja, det var kallt! Mina fötter var typ ispinnar.

Och vet ni, vädret är skit, jag har vart mighty förkyld i sex dagar nu och skolan totally kills me. Jag har hur mycket som helst att göra, ligger typ efter i allt och all min lediga tid går förtillfället åt till träning och plugg.
Men jag är glad.
jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0