tredje inlägget idag, oj oj

för ovanlighetens skull sitter jag framför datorn i köket.
jag är vrålhungrig och totalt jävla slut.
jag har sagt det förr och jag säger det igen, vill du ha prestationsångest och en hel hög av stress så är värmdö gymnasium valet för dig!
yeye, orka med reklam.

Hanna blir sjutton på lördag som jag redan nämnt, hurra!
Melodifestivalen visar sin final - hejja hejja, sibel faktiskt! Någon gång hoppas jag att en riktig rocklåt kommer att spelas och ta hem hela skiten. Jag som då har finskteve (typ som resten av befolkningen också dårå, men iaf) tittade på finska melodifestivalen förra året och där fanns det flera (minst två) rockbidrag varav den ena vann om jag inte är helt bakom flötet. Kanske inpirerades de av lordi, men Hanna Pakanen - eller vadhonnuhette var faktiskt duktig och jag tycker att lite rock ska komma in i svenska melo också. (nej för fan inte i form av the poodles, speciellt inte om dom lirar tillsammans med electro-type!!! )


Överjobbande syster som inte tjänar så mycket  pengar kommer snart hit och ska äta oss ur huset. Hon är typ pank för hennes hyra är stört jävla dyr och hon har nog inte lärt sig att stå på egna ben (flyttade hemifrån i typ januari i år). Stackars barn. Nää hon kommer inte äta oss ur huset, hon har blivit liten i maten.
JIPPIE, mer mat åt mig (a) moahahah, jag är inte fet! :)

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0