"det finns ett ord för röda prickar på halsen"

nej älskade vän, det gör det nog inte.

däremot så finns det ett ord för sånna som pluggar så mycket så dom nästan dör.
utbränd kallas det
och jag är nog inte långt därifrån så som jag håller på.
jag missar nån lektion hit och dit och hamnar efter som tuuusan, medan lollo den jäveln är i thailand i två veckor och ligger inte alls efter. men grattis anna, världen är ute efter dig!
Nej okej, så illa är det väl inte. Men jag har otrolig press på mig själv och så här i slutet så blir det ju inte bättre.
Så, jag erkände det. Nöjd?
Nej antaligen inte. Jag måste ju nöja mig med att bara vara halvdan också, men det tänker jag tyvärr inte.
Då går jag hellre in i väggen :)
 
jag läääängtar till winnerbäck. 9 freaking augusti så smäller det! ZINKEN GOTT FOLK - be there
och jag vill på silverstein. ärade bloggläsare som inte finns, gå på silverstein också.
jag hatar att mina vänner inte vet vad good taste in music är (nej bettan, din är inte dålig).

aja, jag måste typ käka för senaste jag åt var två toast vid tretiden och innan dess en halv macka och en banan vid tio. jo, när jag är stressad och har mycket att plugga så blir jag inte hungrig och jag tar mig inte tid att käka.
näj, jag fattar inte heller hur det går till att tjejen som skulle kunna äta upp en villa inte är hungrig.
menmen.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0