hemma

Ja, så var man hemma efter en vecka i regniga polen.
det är sjukt skönt att kunna sitta på sin egen soffa och ringa till vem man vill och kunna dricka kranvattnet.
Jo, det var mysigt att träffa hanna också, och att sova i sin egna säng.
och det märks att pappa har saknat mig, det är jag inte van vid.

Solen skiner, även om det inte är jättevarmt
och även fast min arm värker efter dagens spinningpass (sjukt skönt att träna, missat basketen i två veckor) så är jag glad. glad, snuvig och har ont i halsen. - but then again, jag är ju van att vara sjuk.

jag har absolut ingenting att göra just nu, typ väntar på att pappa ska komma hem om några timmar så vi kan käka middag och sen så ska jag till tyresö igen för att glo eurovisionsongcontest (särskrivningar är överskattat) med hanna, heeeeeeeeeja sverige! - "men ehm, nä"

aja, nu ska jag titta på andra avenyn pinsamt nog, det finns inget annat att titta på.
och förövrigt - tack alla människor för veckan som var,
love you guys.

a.

Kommentarer
Postat av: Andreas

visste att du skulle trilla dit;D

2008-05-24 @ 21:01:05
Postat av: Anna

Haha, nej du. Ett avsnitt i brist på annat:p

2008-05-24 @ 22:15:12
Postat av: H

erkänn att du älskar det!

2008-05-25 @ 13:20:53
URL: http://asskickingidiot.blogg.se
Postat av: annaa

men nej era töntar, jag älskar inte andra avenyn!
men ni två kan ju bilda klubb, fuckers XD

2008-05-25 @ 17:28:43
URL: http://allaheteranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0