lördag & maj

& riktigt härligt väder.
"det suger i naveln, så där som det gör på somrarna när det är för varmt"
- ja hanna är söt. och det var riktigt varmt idag.

har precis kommit hem ifrån kajen i gamla stan.
har vart där större delen av dan, riktigt jävla aphärligt!
natta, hannå och ida var också där. har inte träffat den första och sista på rätt länge, så det var extra trevligt må jag säga. ikväll händer nog inte mycket, jag har konstigt ont i benen och ska upp tidigt imorrn. plus att idag är första dan på hela den här veckan (ja, HELA) som jag inte har ont i huvet, så jag bör nog inte ta ut mig för mycket.
och imorrn ska jag ju ändå spela basket - dessto större anledning till att vila idag tänker jag.

för er som inte vart ute idag - ut & njut.
man vet aldrig när solen försvinner.

a.

Kommentarer
Postat av: hannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

anna förihelvete

2008-05-14 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0