om så där 36 timmar är jag i polen

.. men jag är ju inge vidare på att räkna så det kanske inte stämmer.

Det ska i alla fall bli så jävla skönt att komma iväg.
och jag nästan skiter i hur allt blir därnere, men det ska tydligen vara riktigt bra väder.
och att bara få lite sol och umgås en vecka med jenny och resten så ska det nog bli bra.

mest av allt skulle jag i och för sig vilja också någonstans helt själv.
jag behöver komma bort från allt igen.

förresten så tror jag att jag såg David [Dejvid] idag på Coop.
och det såg faktiskt ut som att han kände igen mig också.
men jag hade ingen lust att börja snacka engelska mitt på

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Nu blev jag riktigt avundsjuk! vad härligt med en resa! vart bär det av?

2008-05-17 @ 23:41:02
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: anna

polen, som nämns i rubriken ;)
ska till krakow med klassen :)

2008-05-18 @ 00:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0