sjukling

alltid när jag drömmer så sitter jag fast i någonting som verkligen förstör för mig och får mig irriterad, jag undrar om jag faktiskt är fastinlindad i täcket då, för när jag vaknar känner jag mig orkeslös i hela kroppen

Jag har ont i magen och har mått illa större delen av natten.
Jag har ont i huvudet och i halsen (surprise att jag har ont i halsen men ändå).
Jag är ständigt hungrig men har absolut ingen lust att äta och när jag ändå gör det så fortsätter jag vara hungrig.
jag är så jävla trött på att vara sjuk nu. ska fan ringa den där jävla läkaren jag fick remiss till med väntetid på åtta månader. för jag orkar inte vänta så länge längre.
blä på allt.
imorrn är det fyra timmars jävla matteprov som jag måste plugga till idag,
så imorrn blir det knarka alvedon och försöka gå till skolan ändå.
aja, iallfall glad att jag inte blev sjuk innan göteborg - och det var väl inte direkt till någons förvåning att jag drog på mig nå skit där. (mer än t-virus såklart)

jag läste precis i tvtidningen (en väldigt vanlig sysselsättning när jag ligger hemma) och där stod det att någon orvar var med i något program, bästa namnet ever.
jag gillar orvar


a.


Kommentarer
Postat av: Hanna

grattis till din första cup sjuka!

2008-05-07 @ 21:02:11
URL: http://asskickingidiot.blogg.se
Postat av: anna

hahah, thank you^^

2008-05-08 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0