sol, jag älskar dig.

Jo, solen är helt sjukt underbar.
idag har jag suttit ute på baksidan och pluggat i solen, mysigt trots plugget^^
och det blir ju bättre när jag vet att jag är ledig i två hela dagar, även om jag kommer plugga större delen av morgondagen.
ikväll kanske hannt kommer hit, har inte träffat henne på typ döööööööööölänge.
och när nästa studiebidrag kommer så ska jag hannå och natti köpa biljett till winnerbäck :D YEEEY!
tyvärr är det ännu ingen som vill gå på silverstein med mig, jävla rumpor.

ja ja, nu måste jag gå och laga mat för jag är hungrig och pappa mer eller mindre pluggar också (bokför).
så so long suckers^^

a.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack så mkt =) jag kan inte stå för den själv tyvärr, det är nevnarien.se som gjort den åt mig :) men tack ändå!

2008-05-26 @ 14:01:55
URL: http://jonkiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0