det är torsdag kväll och tiden springer iväg

nathalie fyller arton imorgon.
bara det säger väl hur snabbt tiden går?

att det är fredag imorgon och jag inte fattar hur det gick till säger väl också hur snabbt tiden går?
eller det faktum att jag inte har en aning om när jag senast träffade mina vänner ordentligt,
eller träffade folk överhuvudtaget faktiskt, säger väl också hur snabbt tiden går?

asså, jag bara måste tala om att Johan P från Idol,
ni vet den lilla blonda saken, är så jävla stört tuff.
Sitter och kollar på honom nu,
och det låter så jävla nördigt att vara idol-noob-heja-på-någon-grej.
Men Johan är seriöst den tuffaste grabben på denna planet, jag vill också adoptera honom!
Han är stentuff!
så nu vet alla.


och jag totalt tappade greppet om typ allt för tillfället.. XD

Natta fyller i alla fall arton imorgon och det skall firas.
Hon skall på krogen med sin kusin Sabina, men innan så ska vi (elva pers) på restaurang och mysa!
Lovely.
a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0